Saturday, July 27, 2013

taken :')

assalamualaikum nd hi kengkawan.. riindu aku tak? mesti tak kenn? well, aku nak story niee xD actually dah lame nak share tapi terlalu busy dengan homework.. lagii2, nak trial -.- huuhh! tak ready lagii sebab seriously aku macam makin malas belajar.. woiii, SPM.. bukannyaaaa UPSR :(( okeyy2.. back to d story keyy.. see my tittle? yeahh im taken :') best nyaaa tapii tak best mana pun.. biasaa2 jerr.. taknak cerita dekat sesiapaa takot tak menjadi, kenn dah maluu xD but, alhamdulilah.. menjadii.. hihii.. well, 11/5/2013 tarikh keramat kami :') hihii.. jangan kecoh2 tauu.. well, he's too charming actually.. huahuahuahuaa.. orang biasaa.. dari segi luaran, sedap mata memandang :) dari segi dalaman, alhamdulillah.. cukup imannyaa.. hihii.. nama masih di rahsiakan.. kena lhaaa suprise sikit.. asyik nak paparkan jerr kenn.. mana syiokk! kahkahh! maybe malam nie malam terakhir update blog untuk bulan nie.. kot! sebab kita akan raya! and for dis year, aku nak snap pic banyak2 nd post dekat blog keyy? sampai sini jerr dulu keyy.. dah ngantok lhaaa pulak :) kalau ada masaa, aku post lagi keyy :* iyeyuu guyss.. assalamualaikum

No comments:

Post a Comment